Βιβλιοθήκη > Άρθρα > Ελληνικά
Share |

Ασκήσεις χαλάρωσης για το μυαλό και το σώμα

Η κ.Μάρθα Μενεμενλή, προτείνει ασκήσεις χαλάρωσης ενόψει εξετάσεων. ...

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ
 
 
Ασκήσεις χαλάρωσης για τον εγκέφαλο

1. Σε ένα ήσυχο δωμάτιο καθίστε κάπου αναπαυτικά και κλείστε τα μάτια σας.
2. Για περίπου ένα λεπτό δώστε προσοχή και επικεντρωθείτε στο τι συμβαίνει στο σώμα σας. Νιώθετε βάρος; Καταγράψτε κάθε κίνηση που κάνετε.
3. Για άλλο ένα λεπτό παίρνετε βαθιές και αργές αναπνοές. Καθώς εκπνέετε μην προσπαθείτε να αλλάξετε τίποτα ή να κάνετε κάτι. Μην ανησυχείτε για τις διάφορες σκέψεις που περνάνε από το μυαλό σας.
4. Ακούστε τους ήχους γύρω σας και μέσα σας. Μην προσπαθείτε να τους αναγνωρίσετε απλά να ακούστε τους. Επικεντρωθείτε στο κενό στο κενό ανάμεσα στους ήχους. Νιώστε πάλι το σώμα σας και μετά ανοίξτε σιγά σιγά τα μάτια σας.

 
 
 
Ασκήσεις χαλάρωσης για το σώμα

1. Τεντώστε όλα τα μέλη του σώματος σας σαν γάτα, κάντε γκριμάτσες, χασμουρηθείτε.
2. Φροντίστε να καθίστε σωστά στην καρέκλα έτσι ώστε να αισθάνεστε ότι στηρίζονται οι γλουτοί. το πίσω μέρος των μηρών και η ράχη σας.
3. Κλείστε στα μάτια, επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας, συνειδητοποιήστε τον ρυθμό, την ένταση, τον τρόπο με τον οποίο αναπνέετε.
4. Έπειτα μεταφέρετε την προσοχή σας σε όλα τα μέλη του σώματός σας που στηρίζονται στην καρέκλα και στο πάτωμα, αρχίζοντας από τις πατούσες.
5. Σφίξτε και χαλαρώστε με τη σειρά πολλές φορές κάθε μέλος του σώματός σας (πρώτα τις πατούσες, μετά τους γλουτούς , έπειτα τους ώμους και τέλος το πρόσωπο..)
6. Συγκεντρώστε ξανά την αναπνοή σας, φροντίστε να είναι βαθιά, ήρεμη και αρμονική.
7. Τεντωθείτε. Χασμουρηθείτε. Ανοίξτε τα μάτια.